À Punt aconsegueix al novembre rècord històric d’audiència amb 2.769.000 espectadors

● À Punt registra un 5,7% de quota en la programació en directe de novembre marcada per la DANA 

● El web i les xarxes socials marquen xifres de rècord amb un milió d’usuaris i més de 71 milions de reproduccions de vídeos en xarxes socials

Amparo Fernandez presenta l'informatiu NTC des del castell d'Alaquàs
Amparo Fernandez presenta l'informatiu NTC des de Paiporta / À Punt
02 de desembre 2024 - 13:13

Un total de 2.769.000 espectadors han sintonitzat la televisió valenciana durant el mes de novembre per a conéixer les últimes notícies, fet que marca un rècord històric des que van començar les emissions, el juny del 2018.

À Punt ha registrat a novembre un 5,7% d’audiència mitjana quant a programació en directe. En total, la radiotelevisió valenciana ha retransmés 337 hores de directe incloent-hi informatius de totes les franges, rodes de premsa institucionals amb motiu de la DANA i els magazins Bon Dia, Comunitat Valenciana i En directe, entre d’altres.   

Així doncs, À Punt ha tancat novembre amb un 4,4% de quota i iguala el rècord històric mensual que va aconseguir el març del 2023. Estes xifres venen marcades per la cobertura que ha fet de la DANA. Des del minut u de la tragèdia que va assolar València, totes les finestres de la radiotelevisió pública es bolcaren en oferir informació actualitzada i ser l’altaveu dels pobles afectats. Durant les primeres setmanes, la programació en directe es va allargar fins a dèsset hores diàries ininterrompudes per a estar present en tots els municipis.

La ciutadania demanava informació constant, veraç i rigorosa del que estava passant, i els equips d’À Punt van ser els primers a arribar a molts punts de la tragèdia. De fet, el consum de televisió a la Comunitat Valenciana ha crescut un 16% la setmana de la DANA respecte a les setmanes anteriors del mes d’octubre. 

Xavi Borrás entrevista al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, en 'Les Notícies del Matí'
Xavi Borrás entrevista al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, en 'Les Notícies del Matí' / À Punt

Durant el mes de novembre, la ciutadania ha seguit principalment per À Punt la informació sobre la riuada. Les emissions més vistes del mes han sigut les rodes de premsa especials amb motiu de la DANA, amb un 18,9% de quota; i l’NTC migdia, amb un 11%, és el programa més vist, seguit de l’Oratge (6,7%)

El dia 1 de novembre, À Punt és la segona cadena més vista a la Comunitat Valenciana amb un 12,5% d'índex d'audiència, només superada per Televisió Espanyola i per davant d’Antena 3, T5, La Sexta i Cuatro. Este dia, Les notícies del matí registra un 17% de quota de pantalla amb 196.000 persones i el magazín Bon Dia, Comunitat Valenciana un 23,9% amb 428.000 persones.

Informació actualitzada minut a minut en web i xarxes

Per la seua banda, el web i les xarxes socials d’À Punt van apostar per transmetre informació de servei públic d’avisos, incidències i maneres de col·laborar per a ajudar les víctimes. Així mateix, també van fer un seguiment de la catàstrofe amb l’actualització constant minut a minut de la riuada i de les conseqüències. Les xifres van ser de rècord amb un milió d’usuaris en web i apps i més de 71 milions de reproduccions de vídeos en xarxes socials, principalment a través dels canals d’Instagram i TikTok

Un mes després del desastre, la DANA i les seues conseqüències ja no estan d’actualitat i molts mitjans de comunicació han deixat d’informar-ne diàriament, però À Punt continuarà fent-ho des de tots els vessants de les conseqüències d’esta dramàtica situació.

També et pot interessar

stats