À Punt presenta la televisió amb la campanya ‘Tenim molt a contar’
La campanya servirà de presentació per al llançament de la televisió, que iniciarà l’emissió el pròxim 10 de juny.
À Punt ha presentat aquest matí la campanya Tenim molt a contar. Campanya que servirà de presentació per al llançament de la televisió, que iniciarà l’emissió el pròxim 10 de juny. En la presentació ha participat la directora general d’À Punt, Empar Marco, José Maza, de l’empresa valenciana La Mujer del Presidente, encarregada de la creativitat, i tres dels protagonistes de l’espot de la campanya de llançament.
La campanya està adreçada al conjunt de la ciutadania i evidencia, a través d’històries d’homes i dones de la Comunitat Valenciana, que al nostre territori hi ha moltes coses que mereixen ser contades. I ho fa com a forma de presentació de la nova finestra d’informació i entreteniment que s’obrirà pròximament.
L’espot es completarà amb una campanya en xarxes socials que té el hashtag #TenimMoltAContar i amb una campanya de publicitat exterior i als mitjans de comunicació. L’espot conta amb el testimoni de Patricia Campos (la primera dona de l’armada espanyola que va pilotar un reactor i actualment entrenadora de futbol femení); de Paco Roca (historietista i guanyador del Premi Nacional del Còmic); de Josué Vergara (músic reconegut a Hollywood); de Stomvi (taller de Xirivella on es fabriquen les millors trompetes); de María Blasco (científica especialitzada en telòmers i telomerasa); d’Anna Ortiz (campiona d’Europa de 50 metres braça en 2011 i amb més de 40 medalles en campionats a Espanya), de Ricardo Ten (esportista paralímpic i guanyador de set medalles als jocs d’estiu entre 1996 i 2012) i de Kim López (atleta paralímpic especialitzat en llançament de pes i de disc).
“À Punt Mèdia serà un mitjà referent, el mitjà públic dels valencians i de les valencianes. On s’han de sentir reflectits perquè es sa casa, perquè usem els seus diners per a oferir informació de rigor, plural, solvent... I farem programes que els interessen, que els entretinguen, que els documenten, que els facen riure i que els emocionen, que ajuden a formar una ciutadania crítica”, ha defensat durant la presentació Empar Marco.