À Punt fa rècord en publicitat el 2023
● La venda de publicitat supera en quasi un milió l’objectiu del contracte programa
● Els ingressos publicitaris s’incrementen en quatre punts percentuals per damunt de les dades del mercat publicitari de TV, segons l’estudi i2p d’Arce Media
La facturació publicitària d’À Punt creix per cinqué any consecutiu i sobrepassa els tres milions d’euros. En un entorn de mercat negatiu, en què la inversió publicitària en televisió va baixar un 2,3%, segons l’estudi i2p d’Arce Media, À Punt supera aquesta xifra i frega el 2% d’increment respecte del 2022.
Els ingressos totals són de 3.092.102,85 € i corresponen als conceptes següents: facturació publicitària (3.003.368,43 €), i venda d’imatges i prestació d’altres serveis (88.734,42 €).
“Estem molt satisfets amb aquests resultats que demostren la consolidació d’À Punt com un mitjà publicitari de referència en l'àmbit autonòmic, ja que les xifres demostren que la televisió pública és un aparador atractiu per a les empreses tant de la Comunitat Valenciana com de la resta d’Espanya”, assegura el director general d’À Punt, Alfred Costa.
Amb aquesta xifra, la radiotelevisió pública valenciana torna a estar per damunt de l'objectiu de facturació marcat al contracte programa, que estava fixat en 2,25 milions d’euros el 2023.
Costa també ha remarcat “la importància d’haver aconseguit unes millors condicions del repartiment dels ingressos publicitaris que arriben a À Punt a través de Forta, fet que apuntala les bones perspectives de creixement d’ingressos per a enguany”.
La millora dels ingressos per publicitat obeeix a diverses raons: l’increment en el nombre d’anunciants, la fidelització dels que ja existien i una política comercial innovadora que dona cabuda a tota tipologia d’empreses, ja siguen d’àmbit local, autonòmic o nacional.
Quant als nous productes que es llançaran als anunciants, À Punt prepara per a les pròximes setmanes la comercialització de formats per a la televisió connectada, és a dir, les que reben el senyal per internet. Un producte en forma de L en la pantalla que incrementa les possibilitats de segmentació de públics en la televisió.