L’audiència dona suport a À Punt pel Cap d’Any
El programa ‘Campanades al 23’ l’elegiren més de 145.000 espectadors i obtingué un share del 9,2%
4.337.000 valencians han contactat amb À Punt en 2022, el 88,7% de la població
La televisió pública valenciana va convéncer els espectadors valencians per a rebre junts l’any nou. À Punt va tancar el 31 de gener del 2022 amb una mitjana del 5% d’audiència, una xifra que la situa com a primera opció a les cadenes nacionals i que fa que supere La 2 i La Sexta.
Més de 145.000 persones van triar la programació especial Campanades 23 per a acomiadar l’any i encetar el calendari al costat d’À Punt.
À Punt tanca 2022 estabilitzant la quota de pantalla en l’any més competitiu que es recorda. El canal autonòmic va aconseguir el seu millor share mensual el març amb un 4%. Un total de 4.337.000 valencians han contactat amb À Punt en algun moment de l’any, xifra que suposa una cobertura del 88,7% de la població.
Per franges horàries, la sobretaula continua sent el gran pilar d’À Punt, gràcies a l’informatiu À Punt NTC migdia i L’oratge que torna a superar el 5,1% en 2022 i posiciona À Punt en un 5é lloc entre les cadenes en obert.
En 2022, À Punt ha consolidat el seu prime time, especialment de dilluns a dimecres i se situa en sisena posició, empatada amb La 2.
El rànquing de les emissions sense informatius està encapçalat pel capítol de l’estrena de la sèrie Després de tu amb 164.000 espectadors i l’emissió de Zoom dedicada als 40 anys de l’Estatut, que és l’emissió més vista d’entreteniment amb el seu rècord històric d’espectadors: 160.000 i un 8,7% de share.
Els programes Zoom, Valencians al món, TàP Zàping i el À PuntNTC nit milloren respecte al 2021 i es troben entre els preferits de l’audiència. La sèrie L’Alqueria Blanca continua aportant bones xifres, fins a un 8,9%, en l’emissió diària, de dilluns a divendres, així com el concurs Atrapa’m si pots amb un increment anual del 6’4% respecte a l’any anterior.