Les xarxes socials d’À Punt es disparen el 2024
• La comunitat digital de la cadena suma ja 1,4 milions de seguidors, un 38% més que l’any passat
• Els vídeos d’À Punt en xarxes registren 282 milions de visualitzacions, sobretot a Instagram i TikTok
• L’Instagram d’À Punt NTC és el que més seguidors té de tots els mitjans de la Comunitat Valenciana i lidera en interacció a la resta de les cadenes autonòmiques
À Punt Radiotelevisió Valenciana finalitza el 2024 amb un important increment de presència digital. El balanç de l’any deixa un fort augment de seguidors, abast i reproduccions de vídeo en xarxes, web i plataformes.
El nombre total de seguidors en xarxes s’incrementa un 38% i s'eleva fins als 1,4 milions. El perfil social que més puja és Instagram que, amb un augment del 69%, se situa en els 454.900. Este increment és especialment significatiu en el compte À Punt NTC, que arriba a un 208,4% amb 127.800 seguidors, el que demostra que la versió digital dels continguts d’actualitat són els més buscats per l’audiència en xarxes de la radiotelevisió pública.
Així mateix, les xarxes socials de la cadena tenen una gran pujada de les reproduccions de vídeo, amb un total de 282 milions de visualitzacions durant el 2024. Instagram és el compte que més n’aporta, amb 144 milions de reproduccions (incrementa un 427%), però és TikTok el que més ha crescut en registrar una pujada del 1.500%, i es posiciona en els 82,5 milions de reproduccions en este últim exercici anual.
Destaca de manera especial el rendiment del compte d’Instagram dels informatius, À Punt NTC, que és el que més seguidors té i el de més interacció de tots els mitjans de comunicació de la Comunitat Valenciana. Amés, este compte lidera també en engagement el rànquing de les televisions autonòmiques.
El directe es dispara un 209% durant el 2024
El web d’À Punt ha enregistrat 4,6 milions d’usuaris durant el passat exercici, una pujada del 2,3%. Destaca el bon comportament del directe de la televisió a través de les plataformes digitals, que ha crescut un 228%.
Pel que fa a programació A La Carta, L'hora fosca, La cuina de Morera i L'Alqueria Blanca són els programes amb un rendiment més bo en esta forma de consum.
L’aposta pel món pòdcast, amb produccions pròpies com Borja: de València al Vaticà, Açò no ho sabies, Ben motivat o la versió d’àudio del programa dedicat al true crime L’hora fosca, ha suposat un increment del consum d’àudio digital. De fet, L’hora fosca ha estat durant tres setmanes en les llistes d’èxits de Spotify a Espanya.