• À Punt augmenta un 10% els ingressos per publicitat a pesar de la crisi

    À Punt | 07/05/2020 08:54

    La seu de Burjassot d'À Punt, en una imatge d'arxiu

    La facturació d’À Punt durant el primer quadrimestre d’enguany ha augmentat un 10,33% respecte al mateix període de 2019. La facturació publicitària del març i de l’abril de 2020 és un 10,81% superior a l’any passat, a pesar de les importants campanyes perdudes per l’anul·lació de les Falles i la Magdalena.

    Es tracta d’un augment rellevant tenint en compte les dades negatives que presenta el mercat publicitari en tot Espanya. Segons l’Informe i2p (índex d’inversió publicitària) que elabora Arce Media, la publicitat en televisió ha decrescut un 12,4% en el primer trimestre de 2020, un 19,3% en la ràdio, i un 4,8% en mitjans digitals.


    Suport al teixit productiu valencià


    El creixement del 44% de l’audiència d’À Punt en este primer quadrimestre, amb una xifra d’espectadors a l’abril de 2.400.000 valencians suposa un gran aparador per a les empreses valencianes. Això dona una major visibilització per a les marques en un moment tan greu de crisi sanitària i econòmica on necessiten reactivar els seus negocis.

    D’esta forma també es compleix el contracte programa i el Llibre d’Estil de la CVMC, en la mesura que dona suport a les empreses i als sectors econòmics que es desenvolupen a la Comunitat Valenciana.

    Cada vegada son més els anunciants que confien en À Punt per a les seues campanyes i converteixen este mitjà en el seu suport de referència per a guanyar rellevància social. El 2019, els ingressos per publicitat d’À Punt van ascendir a 1.231.045 euros.