• À Punt i les universitats convoquen la tercera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià

    À Punt | 14/11/2019 12:48
    À Punt
    foto

    Una imatge de la segon edició de la convocatòria audiovisual

    À Punt i les sis universitats valencianes amb estudis relacionats amb la indústria de la creació audiovisual han convocat la tercera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià. Una edició que tindrà lloc el 4 de juny, a l’Espai Menador de Castelló, i de la qual serà l’amfitriona la Universitat Jaume I.

    L’objectiu d’aquesta tercera convocatòria, igual que en les anteriors, és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. Aquesta vegada, les entitats organitzadores plantegen dos reptes complementaris: continuar treballant per a visibilitzar el talent femení de l’audiovisual valencià, i animar els participants a presentar projectes en les modalitats de ràdio i branded content o contingut de marca. La convocatòria té sis categories: ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, ràdio i branded content, i comunicació institucional.

    En la primera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià, celebrada a la Universitat de València, es van presentar 91 estudiants amb 22 projectes. En la segona, celebrada al campus de Gandia de la Universitat Politècnica, la participació va augmentar amb un total de 46 projectes i 156 estudiants. Fins ara, dos dels projectes s’han convertit en produccions per a À Punt Mèdia i dues més han derivat en acords entre les productores i els grups creadors.

    Els projectes es poden enviar fins al pròxim 7 de maig de 2020. El 14 de maig de 2020 la comissió organitzadora, integrada per una persona membre de cadascuna de les universitats participants i una altra d’À Punt, seleccionarà un màxim de 12 projectes, fixarà els horaris de les presentacions, farà pública la decisió i la comunicarà als equips participants. Les presentacions es faran el 4 de juny de 2020.