• À Punt Mèdia se situa entre les televisions autonòmiques amb més seguidors en les xarxes socials

    À Punt | 15/05/2019 12:07
    À Punt
    Tarjeta

    Una persona mira les xarxes socials al mòbil

    À Punt Mèdia aposta des del seu inici per informar i entretindre a través de diverses finestres: televisió, ràdio, web i xarxes socials. L’espai públic de comunicació és conscient que el públic més jove ha canviat substancialment la manera de consumir continguts i informació. Una convicció que es tradueix en un gran seguiment a través de les xarxes socials. À Punt se situa entre les televisions autonòmiques espanyoles amb més seguidors en Facebook, Twitter i Instagram.

    A Facebook, À Punt disposa de 57.900 seguidors, la cinquena de les autonòmiques. En Twitter, el número de seguidors és ja de 47.523, que la situa en sisena posició. I a Instagram, À Punt té 41.100 seguidors, xifra que supera únicament TV3.

    L’evolució, a més, és creixent. En Facebook, per mencionar un cas, durant els últims 28 dies (del 15 d’abril al 12 de maig), l’abast de les publicacions de la pàgina d’À Punt ha sigut de 886.876 persones, un 23% més que durant el període anterior, i s’han produït 186.966 interaccions amb continguts (m’agrada, comentaris i comparticions). A més, s’han reproduït 983.162 vídeos.

    En Twitter durant els últims 28 dies i coincidint amb la convocatòria electoral À Punt ha sigut tendència, en algun cas a nivell de tot Espanya, en les etiquetes #AtuQuèTimporta, #ElClanBlasco, #DebatCortsÀPunt i #28AenÀPunt.

    Pel que fa al web, durant el mes d’abril i fins a la setmana passada s’han registrat 340.000 usuaris únics i més de dos milions de pàgines vistes amb visitants registrats de 156 països. En el mencionat període s’han reproduït aproximadament 675.000 continguts multimèdia d’àudio i vídeo a través del web i les aplicacions de mòbil i SmartTV.