À Punt Mèdia signa un conveni de col·laboració amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies

La directora general d'À Punt ha defensat els nombrosos beneficis del conveni.

Marco i Alfaro, durant la signatura del conveni
Marco i Alfaro, durant la signatura del conveni

La directora general d’À Punt Mèdia, Empar Marco, i el president de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), Rubén Alfaro Bernabé, han signat aquest matí un conveni que permetrà la col·laboració entre els mitjans locals i À Punt. A l’acte ha estat present també el president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, Enrique Soriano, així com altres responsables d’À Punt i de l’FVMP.

El conveni, que s’ha signat al Centre de Producció de Programes de Burjassot, és una aposta decidida d’À Punt Mèdia per la informació de proximitat. L’acord, que tindrà una durada inicial de quatre anys, permetrà intercanviar continguts entre l’espai autonòmic de comunicació i la Xarxa d’Emissores Municipals, i facilitarà l’elaboració de producció conjunta o la utilització de recursos tecnològics i immobles, entre altres coses.

La directora general d’À Punt, Empar Marco, ha defensat els nombrosos beneficis del conveni i ha destacat el de la proximitat. “À Punt Mèdia vol ser pròxima, està en el seu ADN, i no hi ha més proximitat que el fet que les ràdios municipals hi estiguen implicades”, ha afegit Marco. Per la seua banda, Rubén Alfaro, ha remarcat la importància de generar “sinergies autonòmiques i locals” per a tindre “informació pública de qualitat”.

El conveni permetrà a À Punt accedir a més fonts d’informació, reflectir millor la pluralitat social, ampliar els continguts evitant un centralisme informatiu, afavorir l’ús social del valencià i la presència de parles diferents, tindre accés a l’ús de locals compartits sense necessitat d’inversions especials o afavorir l’economia d’escala, per destacar alguns dels avantatges.

Per als mitjans locals, per la seua banda, l’acord comportarà també beneficis, com ara fer un salt tecnològic qualitatiu, guanyar dimensió en la capacitat de produir i qualitat en els continguts, així com projecció social i territorial, possibilitat de fer formats en xarxa, tindre major presència en les xarxes socials, incrementar el seu potencial publicitari o facilitar la projecció autonòmica dels seus professionals, per mencionar-ne només alguns.

També et pot interessar

stats