• Alfred Costa: “À Punt està al servei dels sectors productius per a promocionar tota la nostra activitat empresarial”

    À Punt | 13/07/2020 11:16
    À Punt Mèdia

    Les primeres marques del Club de Marketing del Mediterráneo (CMM) han tingut una trobada de treball amb el nou director general d’À Punt, Alfred Costa. Ha sigut a l’hotel La Mozaira d’Alboraia, i ha reunit directius de les empreses Arroz Dacsa, Vicente Gandía, Caixa Popular, Consultia Travel, Choví, Dormitienda, Fartons Polo, Grupo Sorolla Educación, IVI, Nunsys, Pinturas Isaval, Ribera Salud, SH Hoteles, Teika, Velarte i Zumex. Així mateix, hi ha participat Marta Iranzo, presidenta del Club de Marketing del Mediterráneo, i Amanda Simón, gerent. Aquesta trobada s’emmarca dins de l’objectiu del Club de Marketing del Mediterráneo de compartir les seues inquietuds amb els màxims representants d’entitats de la Comunitat Valenciana, amb les quals el Club de Marketing del Mediterráneo vol establir sinergies.

    Durant la trobada, Alfred Costa ha explicat als assistents quin és el nou model de la televisió autonòmica, que pretén “obrir les portes a tota la societat valenciana perquè se senta representada”.

    En aquest sentit, el nou director general d’À Punt ha indicat que els canals que conformen aquesta empresa pública estan al servei de tots els sectors productius de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de promocionar tota l’activitat econòmica i empresarial que es duu a terme ací. Alfred Costa ha defensat la gran capacitat que té actualment l’ens públic per a impactar en el conjunt de la societat valenciana, ja que diàriament arriba a més de mig milió de persones.

    Alfred Costa ha concretat la possibilitat d’aquesta promoció a través de múltiples modalitats de col·laboració entre les empreses i À Punt, com són relacions públiques en els informatius, convenis de col·laboració, publicitat i altres fórmules més noves de coproducció de contingut, com el branded content.

    De la mateixa manera, el nou director d’À Punt ha reconegut que aquesta nova etapa té un desafiament clar: assentar la nova marca, ja que “encara no és coneguda en tota la Comunitat Valenciana, i el repte és aconseguir un major índex de penetració en totes i cadascuna de les nostres comarques”.

    Per part seua, Marta Iranzo ha destacat que “per al Club de Marketing del Mediterráneo és fonamental estar alineats amb els mitjans de comunicació, ja que ells són el col·laborador necessari per a fer arribar el nostre missatge a la societat. Volem inspirar, a través de les bones pràctiques de màrqueting, totes les empreses de la nostra comunitat. En un moment en què perilla la supervivència de moltes companyies, el màrqueting es converteix en motor davant aquesta nova situació. Comptem amb À Punt per a aconseguir-ho”.

    Sobre el Club de Marketing del Mediterráneo


    L’entitat va iniciar el seu recorregut amb el nom de Club de Marketing de Valencia i va fer el pas per a denominar-se Club de Marketing del Mediterráneo amb l’objectiu d’impulsar la vertebració de tota la Comunitat Valenciana. Actualment ja formen part d’aquest projecte socis individuals, socis empresa, socis patrocinadors i socis primeres marques de tota la Comunitat Valenciana. El Club de Marketing del Mediterráneo es va incorporar a la CEV al febrer de 2019.

    A través de la seua oferta d’activitats, esdeveniments, reconeixements, ponències formatives, visites a empresa, etc. ofereixen als seus associats la possibilitat d’inspirar-se, relacionar-se amb professionals del sector i fomentar la visibilitat del màrqueting i de la marca personal i empresarial. El Club de Marketing del Mediterráneo (CMM) és el punt de trobada perfecte entre professionals, marques i proveïdors de màrqueting de la Comunitat Valenciana.