• La ràdio d’À Punt Mèdia es pot escoltar en l’aplicació gratuïta Radioplayer

    À Punt | 29/10/2019 12:26
    À Punt
    Tarjeta

    La ràdio d'À Punt es pot trobar des de hui a Radioplayer

    La ràdio d’À Punt Mèdia es pot escoltar a partir de hui a través de Radioplayer España. Es tracta d’una aplicació gratuïta semblant a la que ja hi ha en altres onze països. L’aplicació es pot baixar per a iOS o Android, o s’hi pot accedir a través de l’enllaç www.radioplayerespaña.es.

    Conscients de la importància de posicionar a la ràdio com a mitjà de comunicació innovador i competitiu en l’univers digital, les ràdios autonòmiques membres de Forta (entre les quals està la d’À Punt), el Grup RTVE, el Grup Atresmedia Radio i el grup SER s’han sumat a aquest projecte, i els seus continguts estan disponibles per a aquest agregador, accessible mitjançant una app per a dispositius mòbils i també per a ordinador, via web. Radioplayer España inclou des de l’inici més de 300 emissores.

    Radioplayer farà possible per tant escoltar la ràdio en directe i a la carta, amb informació, entreteniment, esport, música i diversió sense límits, de manera gratuïta, legal i amb l’aval dels principals actors del mapa radiofònic espanyol.

    L’app està disponible amb Google Cast, Android Acte, Android Wear, Chromecast, Apple CarPlay, Apple AirPlay, Apple Watch i connexió Bluetooth. Oferirà també integració amb altaveus intel·ligents (Alexa) i equips d’alta fidelitat (Sonos i Bose). Amb Radioplayer la ràdio està immersa en les noves vies d’escoltar que obrin les tecnologies de reconeixement de veu, el 4G o el 5G. És un nou univers compatible amb el mitjà principal d’escoltar, que és l’FM.

    Un altre dels beneficis de Radioplayer és que les emissores espanyoles s’afavoreixen de les aliances amb el sector de l’automoció, la qual cosa assegura que la ràdio tinga presència d’una forma innovadora i de qualitat en els vehicles connectats. Radioplayer España s’uneix a la font de dades internacional Radioplayer, que alimenta les interfícies de ràdios híbrides en molts automòbils de les principals marques, ja que integra en un mateix lloc “el millor dels dos mons”, la cobertura i fiabilitat de la freqüència modulada amb els nous formats i el consum sota demanda que permet la xarxa.