Murthy defensa la necessitat de vendre jugadors en una carta oberta
El president del València explica el seu pla de xoc: "Un club en fallida, no és un club millor".
"Hem de ser un club seriós. Hem de ser responsables. Un club en fallida, no és un club millor". Així comença la carta oberta del president del València, Anil Murthy, que l'entitat publicava aquest dissabte a la nit en les xarxes. Un comunicat que dona resposta a les protestes dels valencianistes a les portes de Mestalla, aquests últims dies.
Amb un to didàctic, fregant el paternalisme, ja des de la primera frase apel·la a la responsabilitat perquè el club no faça fallida. Un missatge que repeteix diverses voltes; un text llarg, de més de 1.200 paraules i que es podria sintetitzar amb la frase que obria el text: "Hem de ser responsables".
En la carta es detalla com era la situació del club abans que Peter Lim es convertira en el màxim accionista. Les explicacions venen esguitades de refranys com: "Gat escaldat, d'aigua freda fuig". En referència al fet que els deutes econòmics venen de lluny i que, per tant, la gestió passa per vendre les peces més cares.
Del text també crida l'atenció la poca empatia amb els aficionats o els mateixos jugadors, com quan diu que la plantilla està envellida i es lesiona per a justificar així una renovació.
Les obres del nou estadi són un altre punt que Murthy no ha oblidat i explica detalladament quins eren els plans per a poder reprendre les obres. I per a sufragar aquesta represa, els preus dels abonaments i de les entrades haurien de pujar un 15%. En definitiva, un comunicat amb molt poca autocrítica per la situació econòmica i on es deixa clar el pla d'Anil Murthy.