La Comunitat Valenciana estrena marca turística gràfica

La palmera, que va nàixer l'any 1987, es presenta ara més moderna, visible i amb variacions subtils de color i tipografia.

La palmera va nàixer l'any 1987
La palmera va nàixer l'any 1987

La Generalitat ha presentat la nova marca turística de la Comunitat Valenciana, una palmera més moderna i visible, adaptada a la nova denominació de l'Agència Valenciana del Turisme, tal com indica la nova Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat, que va entrar en vigor dilluns passat, 9 de juliol.

En concret, el nou disseny d'aquesta icona turística varia la tipografia, la tonalitat blava del tronc, el qual s'ha acurtat lleugerament i s'ha modificat subtilment la inclinació per donar millor cabuda al nou nom de l'organisme "Turisme, Comunitat Valenciana". És un treball del dissenyador valencià Pepe Gimeno.

Aquesta nova icona turística ha estat presentada en l'Hemisfèric durant la gala de celebració del XXX aniversari, un acte que ha congregat vora 800 persones, representants institucionals i empresarials de les tres províncies. Entre els quals, ajuntaments, mancomunitats, associacions, universitats, aeroports, autoritats portuàries, cònsols, senadors, diputats, marques turístiques, mitjans de comunicació i representants de tots els sectors vinculats al turisme.

També et pot interessar

stats