Més de 200 queixes per irregularitats en la compra de productes a Vila-real

Les ha tramitades en el primer semestre d'enguany l'Oficina d'Atenció al Consumidor i la majoria es refereixen a reclamacions per la telefonia mòbil.

Més de 200 queixes per irregularitats en la compra de productes a Vila-real
Més de 200 queixes per irregularitats en la compra de productes a Vila-real

L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC), de Vila-real  ha tramitat en el primer semestre de l'any un total de 369 consultes i 207 expedients. Les telecomunicacions concentren bona part dels tràmits del servei, que compta amb un equip d'advocats especialitzats per a informar i orientar els usuaris de manera gratuïta.

Les gestions que realitza l'OMIC es basen en la formalització de reclamacions i a assessorar i solucionar qualsevol tipus de dubtes sobre transaccions comercials. En aquest primer tram de l'any, s'han atés 66 reclamacions i s'han remés 108 expedients a les juntes arbitrals de consum de Castelló, per a dirimir els conflictes de forma amistosa. 

 Destaquen  les queixes en matèria de telefonia mòbil, seguides per protestes en altres sectors com l'energia, les agències de viatges, companyies àeries  o els serveis d'assistència tècnica. 

L'Oficina d'Atenció al Consumidor de Vila-real atén els dilluns i dijous de 9:30 a 13:30 hores;  i els dimarts de 16:00 a 19:00 hores. 

També et pot interessar

stats