• La Generalitat presenta a l’empresariat britànic l'estratègia 'anti-Brexit'

    Notícies Política | 03/12/2019 20:44
    À Punt NTC

    El president de la Generalitat, Ximo Puig, participa a Londres en un esmorzar empresarial / @generalitat

    El turisme de la Comunitat Valenciana ha viatjat aquest dimarts a Londres per a pal·liar els possibles efectes del Brexit en el turisme del territori valencià i reforçar la imatge de les empreses valencianes en el mercat britànic. 

    El president de la Generalitat, Ximo Puig, s'ha reunit aquest dimarts amb entitats financeres i empreses a la capital britànica per a refermar les relacions comercials del territori valencià amb el Regne Unit i presentar la seua oferta turística davant un futur escenari després de l’eixida del país de la Unió Europea.

    Puig ha plantejat un pla anti-Brextit d’onze milions d’euros amb l’objectiu de refermar les relacions comercials i les exportacions amb els consumidors britànics. A més, el Consell ha ideat una campanya adreçada al mercat del Regne Unit per a reforçar la imatge de les destinacions turístiques amb una marca de qualitat i de confiança.

    Amb aquestes mesures, la Generalitat vol generar un espai d'estabilitat després de les eleccions generals britàniques del 12 de desembre perquè, tal com ha destacat Puig, amb incertesa "no hi ha inversió".

    Tot i això, el cap del Consell ha subratllat que les exportacions i la recepció de turistes han continuat avançant amb "dades extraordinàriament positives", amb quasi 3 milions de visitants britànics en l'últim any.