Directes
Ara en la televisió
TERRITORI EN CONCERT
Ara en la ràdio
FÓRMULA TERRITORI (reemissió)

Ignasi Garcia es presentarà a les primàries de Compromís per a l'alcaldia de Castelló

L'actual vicealcalde de Castelló ha remarcat, en À Punt NTC, la seua intenció de liderar la llista.

VÍDEO | Ignasi Garcia es presentarà a les primàries de Compromís per a l\'alcaldia de Castelló

L'actual vicealcalde de Castelló, Ignasi Garcia, ha decidit "fer un pas al capdavant" i presentar-se a les primàries de la formació per a encapçalar la llista de Compromís al consistori. En declaracions a À Punt Notícies Matí, ha dit que la seua intenció és presentar-se "per a liderar la llista de Compromís per a aconseguir l'alcaldia".

Així, el pròxim 9 de març, tot aquell que vulga participar, "tant militants com simpatitzants", podrà decidir amb el seu vot en el procés de primàries si Garcia serà el candidat de la coalició a l'alcaldia de Castelló, així com l'equip que l'acompanyarà, segons ha informat la coalició en un comunicat.

El candidat s'ha marcat com a objectiu "impedir que l'extrema dreta arribe a l'ajuntament de Castelló i que les polítiques de Compromís lideren el pròxim Acord del Grau", per tal de "garantir que les polítiques progressistes que hem fet durant els últims quatre anys es continuen realitzant".

A més, ha dit que "no es pot descartar Ali Brancal com a candidata, ja que ha demostrat la seua capacitat de treball però ara està demandada pel Partit Popular que li intenta fer mal amb una demanda extemporània".

la Plana Alta

També et pot interessar